niedziela, 21 października 2018

Wet`n`Wild - Tickled Pink

Dostałam poniższy zestaw od mojego ukochanego już prawie 3 lata temu. W końcu nadszedł czas na jego wypróbowanie. Brak w nim czarnego lakieru, powędrował do koleżanki.

I got below set from my lovely boyfriend almost 3 years ago. Finally it is time to try it. There is 1 polish missing - I gave the black one away.


Zaczęłam od delikatnego różu Tickled Pink. Już kiedyś go użyłam i nie byłam zadowolona z efektu, więc teraz sięgnęłam po niego z małą niechęcią. Niepotrzebnie, bo tym razem bez problemu nałożyłam go równo, nawet przy skórkach. Wprawdzie potrzebuje 3 warstw, ale wszystko inne jest bez zarzutu.

I started with a delicate shade - Tickled Pink. I used it once and I was not happy with the final result, so I was a bit reluctant. Luckily, this time I applied it without any problem, even around cuticles. It needs 3 layers, but all other features are good.



8 komentarzy:

  1. That is a cool gift you got! I can't wait to see the rest of them :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, ale mnie podoba się środkowy rządek kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, w środku są najładniejsze lakiery, recenzje już się piszą ;-)

      Usuń
  3. Delikatny róż Tickled Pink, wygląda przepięknie, jest zawsze modny i ponadczasowy

    OdpowiedzUsuń