piątek, 1 lutego 2019

KIKO Dream Wish 04

Tym razem z zestawu Dream Wish wybrałam ciemną czerwień. Piękny odcień, jeden z moich ulubionych. Aplikacja jest łatwa i przyjemna. 

This time I chose dark red from Dream Wish set. It`s a beautiful shade, one of my favourite. Application is easy.


Pomyślałam, że dobrym dodatkiem będzie coś błyszczącego. Wybrałam Catrice Royal REDding z limitki Crushed Crystals. To jeden z najstarszych lakierów w mojej kolekcji - ma 5 albo 6 lat i nadal idealną konsystencję.

I thought that I need to add something sparkling. I picked up Catrice Royal REDding from limited edition Crushed Crystals. It is one of my oldest polishes - it is 5 or 6 years old and still in perfect shape.




Oto produkty, których użyłam, brakuje tylko bazy.

There are products I used, only base polish is missing.


5 komentarzy: