czwartek, 31 grudnia 2020

Happy New Year!

 To był dziwny rok. Ja nie narzekam, na szczęście przebrnęłam przez niego bez uszczerbku, ale dla niektórych był ciężki. Życzę Wam przede wszystkim zdrowia no i oby 2021 przyniósł lepsze dni.

It was a weird year. I have no reason to complain, but for some people it was tough. I wish you healthy and overall better 2021.





Oto mój manikiur na Sylwestra. Trochę za mało kontrastu między bazą a stemplem, ale nie miałam czasu na robienie wszystkiego od nowa.

Użyłam Nail Kind Boyfriend Jeans, Color Alike B. a Printer i B. an Aurora oraz płytki BPS BP-124.

Here is my New Year's Eve manicure. The contrast between base polish and the stamping is too little, but I didn't have time to do it all over again.

I used Nail Kind Boyfriend Jeans, Color Alike B. a Princess and B. an Aurora and stamping plate BPS BP-124.



3 komentarze: