środa, 23 grudnia 2020

Merry Christmas

 Wesołych świąt!

Mam nadzieję, że dla Was Boże Narodzenie będzie podobne do poprzednich. Ja niestety musiałam zostać w Holandii, w tym roku nie odwiedzę rodziny. Zamiast przygotowywać świąteczne potrawy zajęłam się paznokciami. Oto 2 zdobienia. 

Merry Christmas!

I hope you will have great holiday similar to previous years. Unfortunately, I had to stay in The Netherlands, this year I will not visit my family. Instead of preparing Christmas dishes I was busy with nail art. Here are 2 different manicures. 




Tutaj główną rolę odgrywają lakiery JLB, które kupiłam w Stanach. Są śliczne, mają urocze buteleczki, ale odpryskują już po 1 dniu.

I used JLB polishes I bought in US. They are beautiful, they have lovely bottles, but didn't lasted longer than 1 day.



 W drugim zdobieniu również użyłam lakieru JLB - ten wytrwał dłużej, ok. 4 dni. Na reszcie paznokci użyłam Ness Szmaragdowe solo. Bardzo fajny, łatwo się nakłada, tylko niestety odbarwia paznokcie.

For my second manicure I used JLB as well - this one lasted much better - I wore it 4 days. On other nails I used Ness Szmaragdowe Solo (Emerald solo). It's very good, application is easy, but unfortunately I noticed that my nails were stained by it.

2 komentarze:

  1. Merry Christmas <3

    These manicures and colours are gorgeous :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty manicures! :-) Merry Christmas! :-)

    OdpowiedzUsuń