sobota, 24 listopada 2018

4 polishes - 3 different nail art

Jak zapowiedziałam w poprzednim wpisie - oto 3 przykłady manikiuru, gdzie nie potrzebujemy zbyt wielu lakierów w naszej kolekcji. Wszystkie stworzone przy użyciu Rimmel 430 Black Satin, Calvin Klein 71330C Red Red, KIKO Satin 409 i BeYu 263.

As I promissed in previous post - here are 3 examples of manicure, where you don`t need too many nail polishes in our collection. I created all of them using Rimmel 430 Black Satin, Calvin Klein 71330C Red Red, KIKO Satin 409 and BeYu 263.






Pierwsze zdobienie to gradient pokryty po bokach czarnym lakierem.
First nail art is a gradient covered by black on sides.







Drugie - stworzone przy pomocy cienkiej tasiemki.

Second one - I used striping tape.



I ostatnie - moje ulubione - kropeczki w różnych rozmiarach stworzone przy pomocy sondy.

And the last one - my favourite - bigger and smaller dots, I made them using dotting tool.


9 komentarzy: