wtorek, 27 listopada 2018

Feathers

Kolejny wpis z cyklu "Gdybym miała tylko 5 lakierów" - do zdobienia użyłam Rimmel Satin Black 430 i BeYu 263 oraz naklejek wodnych z BPS (wydaje mi się, że są już niedostępne, nie mogę ich znaleźć). Szybkie, proste, ale ładne zdobienie.

Here it is another post from serie "If I would have only 5 polishes" - for my manicre I used Rimmel Satin Black 430, BeYu 263 and water decals from BPS (I think they are not available anymore, I can`t find them). It is quick and easy, but nice manicure.




Na lewej - mojej mniej reprezentacyjnej dłoni, z dwoma krótszymi paznokciami - użyłam większych czarnych piórek i przyznam, że bardziej mi się podobają.

On my left - less representative hand, with 2 shorter nails - I used bigger black feathers and I have to admit I like them more.


7 komentarzy: