czwartek, 22 listopada 2018

If I would have only 5 polishes (part 3)

2 lata temu wpadłam na pomysł używania tylko kilku lakierów przez jakiś czas, aby pokazać, że nie trzeba mieć ogromnej kolekcji, żeby stworzyć różnorodne zdobienia. Tutaj był pierwszy post, jeżeli zerkniecie do archiwum, to w listpadzie 2016 znajdziecie inne posty z tej serii. Rok temu zrobiłam drugą edycję (klik). Czas na trzecią.

2 years ago I had an idea to use only serveral polishes during some weeks in order to show that you don`t need a huge collection to create various manicures. Here was the first post, if you look into archive, in November 2016 you can find other posts of this serie. A year ago I did it again (click). It`s time for the third edition.



Tym razem wybrałam: Rimmel 430 Black Satin, Calvin Klein 71330C Red Red, KIKO Satin 412, KIKO Satin 409 i BeYou 263.

This time I chose: Rimmel 430 Black Satin, Calvin Klein 71330C Red Red, KIKO Satin 412, KIKO Satin 409 and BeYou 263.


Oczywiście każdy lakier można nosić solo - ja uwielbiam czerń i czerwień, uważam, że zawsze prezentują się elegancko.

Of course you can use each of the polishes on its own - I love black and red, I think they always look very elegant.


W następnych wpisach pokażę kilka zdobień z powyższymi lakierami.
In next posts you will see some nail art with above polishes.

6 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych lakierów.
    Czekam na post ze zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przyznam, że przyzwyczaiłam się do masy lakierów i to jest wygodne, ale zgadzam się, że wcale nie trzeba mieć ich aż tylu :) Można pomieszać, pokombinować, stworzyć różne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice colours, I like the idea to use and re-use the same nail polishes At the end the combinations can be many!
    Smuack

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, nie trzeba mieć ogromnej ilości lakierów, żeby mieć pięknie pomalowane paznokcie - to fakt. Jednak duża ilość lakierów cieszy bardziej :D

    OdpowiedzUsuń