czwartek, 17 lipca 2014

Ulubione produkty

Wczoraj musiałam wybrać się do drogerii, ponieważ kilka produktów, które bardzo lubię zużyłam prawie do końca.
Do koszyka włożyłam:
- krem Nivea Repair and Care
- zmywacz Essence
- korektor również od Essence

Krem Nivea Repair and Care jest chyba moim ulubionym kremem do rąk. Jest bardzo tłusty, więc najlepiej nadaje się na noc. Przy tym jest niesamowicie wydajny - wystarczy odrobina na całe dłonie. Pachnie w miarę przyjemnie i niezbyt mocno. W Holandii kosztuje 3,75 euro (ok. 15 zł).
Okazało się, że nie tylko ja się nim zachwyciłam - kiedyś przyjechała do mnie koleżanka i tak jej się spodobał ten krem, że kupiła 2 tubki, bo podobno w Polsce był niedostępny (to było kilka lat temu, więc może coś się zmieniło).

Zmywacz Essence bez acetonu - ładnie usuwa lakier i nie zostawia białego nalotu na paznokciach. Na początku zapach był dla mnie zbyt mocny i za słodki, ale jakoś się przyzwyczaiłam. O ile się nie mylę, to jest dostępny w polskim Rossmanie. Tutaj kosztuje 99 centów (ok. 4 zł).

Corrector pen Essence - idealny do ostatecznego poprawienia manicure, dzięki ściętej końcówce łatwo doczyścić skórki. W komplecie dostajemy 3 zapasowe końcówki, kiedy jedna jest zużyta, łatwo wymienić ją na czystą. Tutaj kosztuje 2,79 euro (ok. 11 zł).

Czy znacie te produkty? Co najbardziej lubicie do codziennej pielęgnacji?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz