niedziela, 27 grudnia 2015

2 propozycje na Sylwestra

Hej,

Jak Wam minęły święta? U mnie było dosyć leniwie, chyba potrzebowałam takiego oddechu ;-) Zresztą nie miałam zbyt dużo czasu - w poniedziałek wieczorem poleciałam do Polski, a dziś już jestem z powrotem. Spotkanie z rodziną, drobne zakupy i niestety koniec.

Przez ostatnie dni miałam na paznokciach 2 lakiery, które świetnie nadawałyby się na sylwestrowe wyjście. 
Pierwszy to Misslyn nr 95 lilac poison. Ciekawy kolor - ni to fiolet, ni to ciemny róż z błyszczącymi drobinkami. Nakłada się dobrze, schnie szybko, do pełnego krycia potrzebuje dwóch cienkich warstw. Nie wiem, czy to wina ostatnich domowych porządków, czy nie, ale u mnie wytrzymał tylko 2 dni. Wykończenie jest lekko matowe, ja wolę nieco błysku. W cieniu wygląda dosyć przeciętnie, za to drobinki ukazują swoją urodę w mocnym świetle.




Drugi lakier to nowość w moich zbiorach - zakup w Biedronce - BELL Shine & Chic. W czarnej emalii pływają srebrne drobinki. Konsystencja jest dosyć gęsta, ale nakłada się bardzo fajnie. Kryje przy dwóch warstwach. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie czas schnięcia - dosłownie kilka minut. Wykończenie znów dalekie od szklanego połysku, ale w tym przypadku ma swój urok. Niestety, malowałam paznokcie wczoraj, a już dziś mam pościerane końcówki (co nawet widać na zdjęciach). Nie wiem, w czym tkwi problem, ale zawsze jak podróżuję, lakier natychmiast się ściera, jeżeli nie nałożę dobrego topu.




Według mnie to ciekawe propozycje dla osób nie lubiących nadmiaru ozdób i błysku na paznokciach, lakiery mają swój dyskretny urok i nieco różnią się od codziennego stonowanego manicure. A jaka jest Wasza opinia?

14 komentarzy:

  1. lilac poison jest wręcz zabójczo piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bell podoba mi się więcej, chociaż oba lakiery świetnie nadają się na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba lakiery wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy kolorek jest bardzo wyjątkowy w sam raz na takie okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciemne paznokcie, więc druga opcja bardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne i stonowane propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny lakier z bell jest cudny, a i gwiazdka co się na palec przyplątała dodaje uroku zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń