środa, 27 stycznia 2016

Chevron tape from BPS

Witajcie,

Dziś drugi produkt z paczki od BPS - cieniutka tasiemka chevron. W ofercie jest 6 kolorów, ja wybrałam złoty. Obecnie kosztuje $1,59 i możecie ją znaleźć tutaj. Można jej używać jako szablonu, jak również przykleić na lakier. Mam kilka pomysłów na zdobienia z jej użyciem. Oto pierwsze:

Hello,

Today I will show you a second product from  BPS package - thin chevron nail striping tape. There are 6 colours, I chose golden one. Now it costs $1,59 and you can find it here. I already have some ideas for nail art using it. Here is the first one:









Przyznam, że tasiemka jest łatwa w obsłudze, bez problemu przykleja i odkleja się. Do zdobienia użyłam: Orly Dayglow, OPI Golden waves i Flomar Pretty P25. Miałam niemały problem z doczyszczeniem skórek i w końcu się poddałam :(

I have to admit that the tape is easy to use, I didn`t have any problem with sticking it to my nails and removing it. I used folloing nail polishes: Orly Dayglow, OPI Golden waves i Flomar Pretty P25. I had a problem with cleaning my cuticules and finally I gave up :(

13 komentarzy:

  1. beautiful color combo , i like this manicure ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. aww <3 jakie synchrony mamy :D ślicznie kolory dobrałaś! biel, błękit i złoto to połączenie, które kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ja tam na Twoich skórkach nic złego nie widzę, jak dla mnie są one czyste w 100% ;-) tej tasiemki jest teraz wszędzie pełno ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super tasiemka :D chciałabym taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny gadżet i fajnie go wykorzystałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous mani, loving the colours used :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tasiemki robią furorę na blogach - świetne mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po chwili ciszy, teraz przeżywają swój renesans ;-)

      Usuń
  8. Wyszukałam wczoraj taką na all i chyba zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I love what you did with it! And it's such a great product :)

    OdpowiedzUsuń