poniedziałek, 19 marca 2018

Quo by Orly Fresh Start

Cześć,

Lakier, który obecnie noszę na paznokciach kupiłam w Kanadzie i jest to tamtejsza wersja Orly. Jest to delikatna mięta o nazwie Fresh Start. Emalia nie potrzebuje bazy ani topu. Nałożyłam 3 bardzo cienkie warstwy i efekt końcowy był bardzo dobry. Lakier wysechł szybko i ładnie błyszczał. Niestety, po nocy znalazłam delikatne ślady pościeli. Wytrzymał u mnie 4 dni, co ostatnio jest bardzo dobrym wynikiem. Do tego ma wygodny szeroki pędzelek. Jestem na tak!

Hello,

A polish I`m wearing now I bought in Canada and it is local version of Orly. It is very delicate mint shade named Fresh Start. It doesn`t need base or top coat. I applied 3 very thin layers and final effect was very good. The polish dried quickly. Unfortunately, next morning I found some imperfections. It lasted 4 days on my nails, which recently is very good result. It has very comfortable wide brush. I like it!



Mimo że lakier prezentuje się pięknie solo, to dodałam do niego stemplowe listki z płytki BP-L003 przy użyciu zieleni Max & More.

Althought the polish looks very nice on its own, I added some leaves from stamping plate BP-L003 using green polish from Max & More.


13 komentarzy:

  1. Śliczne! I solo i ze stemplami bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na tak, ładny odcień. Ze zdobieniem jeszcze ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny odcień a stemple tylko dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie tych dwóch lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. That's just perfect for spring :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thats a perfect shade for spring

    OdpowiedzUsuń
  7. It is very pretty with the stamping on and I would were it on it's own too because it is a great shade!

    OdpowiedzUsuń