niedziela, 4 kwietnia 2021

Happy Easter!

 Trochę późno, ale dziś przychodzę ze zdobieniem wielkanocnym. Nie mam zdolności manualnych, więc zrobiłam coś bardzo prostego. 

It's a bit late, but I would like to show you my Easter nail art. I am not good in freehand, so I made something very simple.

 





Użyłam czterech lakierów. Pierwszy to Mi-ny Monet - jedna warstwa wystarczy, podoba mi się jego kolor - niebieski, ale z szarością.

I used 4 polishes. First one is Mi-ny Monet - it's opaque in one coat, I really love this shade - blue, but with grey tones.


 
Drugi lakier to Vivien Kondor Lemon Grass - kupiłam go w niewielkiej miejscowości Nyborg w Danii w jednym z supermaketów. Tu wystarczą 2 warstwy. Przyjemna delikatna zieleń, idealna na wczesną wiosnę.

Second polish is Vivien Kondor Lemon Grass - I bought it in Nyborg in Denmark in a supermarket. It needs 2 layers for full opacity. It's very pleasant light green perfect for early spring.


 
Trzeci to H&M Monoi - przyjemny żółtek, ale potrzebuje 3 warstw.

Third polish is H&M Monoi - nice shade of yellow, but it needs 3 layers.


 
I ostatni lakier to Mi-ny White Italy - jest dosyć rzadki, pod zdobienia wystarczą 2 warstwy, natomiast solo potrzebuje trzech. Obydwa lakiery tej marki to moje ubiegłoroczne zdobycze w Como, ich sklep to raj dla lakieromaniaczek - półki wypełnione buteleczkami z niemal wszystkimi kolorami i wykończeniami 😀 Chciałabym tam wrócić.

And last but not least Mi-ny White Italy - it's rather thin, as a base for a nailart 2 layers are sufficient, on its own we will need 3. Both polishes of this brand I bought in Como last year, I still remember their store - it's a heaven for nailpolish-maniacs - shelfs full of bottles with plenty of colors and finishes 😀 I wish I was there again.

4 komentarze: