niedziela, 30 maja 2021

Rogue Lacquer She's stark raving mad

 Coraz gorzej idzie mi blogowanie, nie mam motywacji. Paznokcie maluję nadal, a wszystkie nowiści pokazuję na Instagramie (@pazurkigram).

It's getting worse en worse with my blogging, I lost motivation. I still do my nails and show all new stuff on Instagram (@pazurkigram).



Pod koniec kwietnia zamówiłam kilka lakierów z Hypnotic Polish. Jednym z nich jest Rogue Lacquer. To moje pierwsze spotkanie z tą marką i jestem bardzo zadowolona z tej buteleczki. W niebieskiej bazie jest zatopionych mnóstwo złotych flejków. Całość wygląda naprawdę pięknie. Emalia kryje przy jednej grubszej warstwie albo dwóch cieńszych, drobinki rozkładają się równo. Jest ich tyle, że lakier wydaje się być bardzo gęsty, ale aplikacja jest łatwa i przyjemna. Schnie szybko, jedna warstwa top coatu przykrywa wszystkie nierówności. Mnie on bardzo się podoba. A Wam?

At the end of April I ordered some polishes from Hypnotic Polish. One of them is Rogue Lacquer. It is my first time with this brand and I'm very happy with it. In the blue base there is plenty of golden flakes. The polish looks gorgeous. It is opaque in 1 layer, but I applied 2 thin ones. The flakes spread over equally. The polish looks thick, but it is easy to use. It dries fast and one layer of a top coat eliminates all uneven spots. I really love it. And you?

2 komentarze: