sobota, 7 czerwca 2014

Liebster Award :)

Hej,

Niedawno dostałam nominację do Liebster Awards od Natalii z http://zmiloscidopaznokci.blogspot.nl/.
Dziękuję bardzo!

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Mam mały problem z nominacją blogów, więc na razie pominę tę część.

A oto pytania Natalii i moje odpowiedzi:

1.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
   Jestem pod wrażeniem niektórych blogów i chciałam zobaczyć, czy też będę potrafiła :)
2.Twój życiowy największy sukces?

    Ułożenie sobie życia w zupełnie nowym środowisku z daleka od rodziny i przyjaciół.
3.Jakie posty lubisz czytać - o czym?

   Oczywiście pazurkowe oraz tzw. życiowe.
4.Jakich produktów używasz do codziennego makijażu?

    Niezbyt wielu: cienia do powiek i tuszu :)
5.Kolor jasny czy ciemny na paznokciach?

    Ciemny!
6.Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie makijażu i jest Twoim numerem 1?

    Bez tuszu do rzęs, nie mam ulubionego, ostatnio używam Gosh i jestem zadowolona.
7.Czy masz jakiś ulubiony blog,który odwiedzasz regularnie?

   Tak, lubię www.swiatlakierow.blog.pl.
8.Kupujesz kosmetyki,lakiery zaplanowane i sprawdzone czy "bierzesz w ciemno" i "idziesz na żywioł"?

    Pół na pół ;-)
9.Jakie jest Twoje największe marzenie?

    Oj, znalazłoby się kilka i ciężko wybrać to największe.
10.Wzorek na paznokciach czy może gładkie jednokolorowe?

     Do niedawna jednokolorowe, ale ostatnio zaczęłam bawić się w zdobienia.
11.Co Cię drażni u innych ludzi?

    Zawiść.

To tyle.
Jeżeli macie inne pytania - chętnie odpowiem.
Jeśli ktoś chcę być przepytanym niech da znać.

1 komentarz:

  1. O matko ale Ty jesteś kochana :) :* Aż mi się gęba śmieje od ucha do ucha po przeczytaniu tego wpisu :D

    OdpowiedzUsuń