niedziela, 5 października 2014

Anny & Sally Hansen

Witajcie,

Przez ostatnie dni używałam najstarszego lakieru w mojej kolekcji - ANNY green racing drag.
Idealnie nadaje się do stempli i pierwsze efekty mogłyście zobaczyć tutaj
Jeżeli nie chce Wam się zaglądać do starego posta, to szybko napiszę, że ANNY są dostępne w Douglasie za ok. 45 zł. Mój egzemplarz ma już 4 lata. Jest dobry, trwały, ale strasznie brudzi skórki. Tak wygląda solo:


Do tego dodałam stemple z Born Pretty Store z płytki AQ16:




Wczoraj była tak piękna pogoda, że wybraliśmy się z moim ukochanyn na plażę. Początek października, a temperatura powyżej 20 stopni? Jestem za!

Powyższy wzorek na tyle przypadł mi do gustu, że postanowiłam użyć go ponownie, tyle że odwracając kolory - tym razem baza to Sally Hansen:





Miłego wieczoru!

1 komentarz: