czwartek, 15 stycznia 2015

Golden Rose nr 38

Przed świętami wypróbowałam kolejny lakier GR z serii Rich Color - nr 38 - ładny, lekko przytłumiony błękit.
Już tyle zostało powiedziane na temat tych emailii, że napiszę w wielkim skrócie: jak zwykle dobry szeroki pędzelek, niezłe krycie, przyzwoity czas schnięcia, trwałość u mnie 3-4 dni.
Dołożyłam stemple z delikatnym wzorem - do tego użyłam mojej ulubionej bieli - Essence do stempli oraz płytki z BPS QA46. Miałam problemy z równym nałożeniem wzoru i co najśmieszniejsze - lepiej wyszło mi prawą ręką, chociaż jestem leworęczna.
Ogólnie dobrze mi się nosiło to zdobienie. A co Wy o nim myślicie?





10 komentarzy:

  1. jaki cudowny wzorek ;D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny niebieściak ;) lubię lakiery GR!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały efekt! Super wzorki i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten niebieski piękny, a niby nie lubię niebieskiego :D Stempelek tez ciekawy, ja czekam właśnie za swoimi z BPS

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień niebieskości, uwielbiam takie kolorki. Całość wygląda świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny niebieski i z bielą mu do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudnie wyszło. Ten wzorek prezentuje się idealnie na tym odcieniu niebieskiego ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Golden rose RC are always nice ! love your stamping nails art !

    OdpowiedzUsuń