czwartek, 12 maja 2016

Blue flowers

Hej,

Dziś mija dokładnie 2 lata odkąd zaczęłam blogować. Ależ ten czas leci! Miło mi, że jesteście, zaglądacie tu i komentujecie. Dziękuję!
Nie zaplanowałam niczego szczególnego. Mani, które pokazuję nosiłam ponad tydzień temu. Jego wykonanie jest banalnie proste - zaczęłam od bazowego lakieru Revlon Sneak Peek. Następnie na gąbce zrobiłam kilka kropek Barry M Eat my dust i KIKO Satin nr 415 i rozgniotłam je na paznokciach. Dzięki temu są nieregularne. Na koniec kwiatowy stempel z płytki BPL-029. I gotowe!
Miłego dnia!

Hey,

Today I have an anniversary - 2 years ago I started writing my blog. Time flies! I am really happy to see that you visit my blog and leave your comments. Thank you!
I did not plan anything special for today. I am going to show you manicure I wore a week ago. It is very easy - I apply base colour - Revlon Sneak Peek. Next I made little dots on a sponge - I used Barry M Eat my dust and KIKO Satin no 415 and I smashed them on my nails in order to create irregular shape. Last step was to stamp over flowers from BPL-029 stamping plate. And that`s all.
Have a nice day!



27 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie:) Te kwiaty wyglądają ekstra, lubię takie płytki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nic szczególnego a ślicznie wyszło :) Wszystkiego co lakierowe !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Tło do stempli jest genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, chyba moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana zdobienie wygląda fenomenalnie do tego śliczny halowy kolor. Dla mnie bomba!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie niebieścidła ;) Super! Wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś mijają 4 lata :-D kupa czasu :-D
    A pazurki cudowne,.jeszcze w moich kolorkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No obłędne<3 ja uwielbiam niebieskie paznokcie a tu jeszcze takie śliczne kwiatki na tym tle <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful manicure, I really love hibiscus flowers!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto wykonane zdobienie, a jak efektownie wygląda! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Happy blogiversary then! Well done :)
    I love this manicure, both the colours and stamping are fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są! i mnie 6mają minęło 2lata i co przegapilam haha

    OdpowiedzUsuń