niedziela, 8 maja 2016

Tassel pattern decals from BPS

Witajcie,

Czy do Was też zawitało lato? U mnie dziś jest 26 stopni i piękne słońce :)
Paczka od BPS przyszła do mnie już pod koniec marca, więc czas najwyższy na recenzje. Tym razem na tapetę biorę frędzlowe naklejki wodne (znajdziecie je tutaj). Wzorków jest sporo, wystarczy na co najmniej kilka zdobień. Naklejki wrzucamy na 10-20 sekund do wody i nakładamy na paznokcie. Są bardzo cieniutkie, ale ja nie miałam z nimi żadnych problemów. Ładnie prezentują się na pazurkach, myślę, że za $1,52 (tyle obecnie kosztują) warto je mieć :) Jako bazy pod naklejki użyłam Rimmel Little Bo Peep.

Hello,

Do you also have summer weather? In my town there is 26 degrees and full sun :)
I got parcel from BPS in March already, so it is high time to write some reviews. Today I will show you tassel pattern water decals (you can find them here). There is a number of various patterns, it would be enough for at least several manicures. Plunge the decals 10-20 seconds into water and apply on your nails. They are very thin, but I did not have any problems with them. They look very nice and I think it is worthy to have them for $1,52 only (this is current price with discount). As a base polish I used  Rimmel Little Bo Peep.







 I oczywiście pamiętajcie o moim kodzie zniżkowym :)
And here is my discount code :)

 

7 komentarzy:

  1. Śliczne naklejki,pasują do tego Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też ciepełko, juupi.... Śliczne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  3. B. fajne naklejki. Dorzuciłam jej do mojej wishlisty na BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie! Lubię tego typu wzory.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tak różnie z tą pogodą bywa ;( niby słońce ale zimno , albo burze i deszcz ;( fajne mani skomponowałaś z tymi naklejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne te naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te naklejki przypominają mi bransoletki, któte kiedyś zaplatałam w każdej wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń