poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Nails without a title ;-)

Cześć,

Nie mam pomysłu na tytuł dla tego zdobienia. Zainspirowały mnie mój kremowy sweterek z szarymi, czerwonymi i zielonymi paskami. Jako bazę wykorzystałam Essie Urban jungle, następnie użyłam tasiemki, Essie Forever Yummy, Parka Perfect oraz BELL nr 542. I tyle. Proste, ale przyjemne. Pierwsze zdjęcie zrobione w domu, pozostałe na zewnątrz przy pięknej pogodzie i dobrym piwku od trapistów :)

Hello,

I have no idea for a title for today`s nail art. I was inspired by colours on my sweater. As a base polish I used Essie Urban jungle, then I used striping tape and Essie Forever Yummy, Parka Perfect and BELL no 542. And that`s all. Simple, but nice. First picture I took indoors, others outdoors accompanied by beautiful weather and good trapist beer :)



13 komentarzy:

  1. Każda inspiracja jest dobra ;) bardzo fajne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czasem można się zainspirować czymś prostym ;-)

      Usuń
  2. A sporty manicure! I like it a lot!
    Smuack

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the randomness in this design. Beautiful color palette :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome, I love the simplicity of it :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa twórczość - inwencja twórcza twoja bardzo Mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdobienie, ale nie do końca w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby takie zwyczajne a zarazem takie piękne :) pozdrawiam
    obserwuje i liczę na ciebie ??

    OdpowiedzUsuń