niedziela, 9 kwietnia 2017

Green water marble

Cześć,

Dziś na szybko - zielono-żółte water marble. Metody tej lakieromaniaczkom nie muszę przedstawiać, osobiście bardzo ją lubię za ciekawe i za każdym razem inne wzorki, chociaż czyszczenie skórek to koszmar ;-) 
Czy również jesteś fankami water marble?
Użyłam: Revlon Buttercup, Rimmel Bethnal Green i Oliver Twist.

Hello,

Today quick post - yellow-green water marble. I think all nail-geeks know this method, personally I like it a lot for interesting and every time different patterns, but cleaning cuticles is a nightmare ;-)
Do you like it as well?
I used: Revlon Buttercup, Rimmer Bethnal Green and Oliver Twist.





 

25 komentarzy:

  1. Krótko, krótko, ale efekt bomba :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Water marble wolę oglądać niż robić, ale kiedyś muszę spróbować tej metody ze stemplem

    OdpowiedzUsuń
  3. great post :)
    have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Muszę koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie robiłam, właśnie ze względu na skórki. Świetne wzorki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to jest najgorsze w całej metodzie ;-)

      Usuń
  6. beautiful *-* it turned out so pretty :) I never get hold of this technique :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam tej metody, całkiem fajna, ale teraz to tylko hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och tak - watermarble - moja zmora ;-D Jak to mawia moja teściowa "chciałaby duszyczka do raju, ale grzeszki nie pozwalają" - tak bardzo chciałabym umieć wykonać tak piękne watermarble, ale nie wychodzi mi to za bardzo ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie zawsze, ale lubię się pobawić ;-)

      Usuń
  9. Nigdy nie próbowałam na sobie tej metody :P Wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam ten sposób zdobienia i widziałam sporo czystszych odmian bez użycia wody, więc może do końca roku takie WM powstanie na moich pazurkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba masz na mysli dry marble - raz probowalam i wyszlo tak sobie...

      Usuń
  11. Nieźle to wygląda :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń