czwartek, 28 września 2017

Stamping plate BP-L069 and Illamasqua Milf

Cześć,

Ostatnio pracuję dłużej i niestety, po całym dniu nie mam siły na paznokcie. Wczoraj późno wieczorem próbowałam coś stworzyć, ale nie do końca wyszło tak jak chciałam i na koniec jeszcze top rozmazał mi stemple :(

Hello,

Recently I work longer and unfortunately, after the whole busy day I`m too tired for manicure. Yesterday late in the evening I tried to create something, it didn`t turn out how I wanted and when I was finishing, top coat blurred the stamping :(






Bazą jest ciekawa zieleń Illamasqua - Milf. Na zdjęciach wyszła nieco jaśniejsza niż w rzeczywistości. Lakier ma fajną konsystencję i łatwo się aplikuje, już pierwsza warstwa kryje dobrze (ale jak zwykle nałożyłam 2), szybko schnie. Ogólnie jestem zadowolona.

Base polish is an interesting shade of green Illamasqua - Milf. On my pictures it looks a bit lighter than in real life. It has good consistency and application is easy, first layer gives almost full opacity (but like always I added 2nd one) and it dries quickly. Overall I`m very happy with it.





Następnie wyjęłam płytkę BP-L069 z Born Pretty Store. Jest duża i ma sporo różnych motywów liści i kwiatów. Jak większość produktów BPS jest bardzo dobrej jakości, wszystkie wzory odbijają się bez problemu. Znajdziecie ją tutaj, obecnie jest przeceniona i kosztuje $2,99.

Next I took stamping plate BP-L069 from Born Pretty Store. It`s big and has many various leave and floral patterns. Like most BPS products, this one is also of very good quality, I did not have any problems with stamping. You can find it here, now it is discounted and costs $2,99.



Stworzyłam taki oto manikiur. Początkowo myślałam o pojedynczych listkach na 3 paznokciach i dużym kwiatku na środkowym, ale miałam problemy z oddzieleniem wzorków, więc postawiłam na całopaznokciowe naklejki. Jak pisałam, top popsuł całość.
Ciekawa jestem Waszej opinii - może być, czy nieco za bogato?

I created above manicure. Initially I wanted single leaves on 3 nails and 1 big flower on the middle one, but I had a problem with separating the patterns, so I ended up with stamping decals for whole nails. As mentioned at the begining, the top coat damaged this mani.
I`m curious what you think about it - it is ok or maybe too much is going on?

 

12 komentarzy: