środa, 16 maja 2018

Claire`s Fireworks

Kiedyś na kilku blogach znalazłam pozytywne recenzje lakierów dostępnych w sklepach Claire`s i zapragnęłam mieć jakiś. Padło na jeden z serii "splatter effect", czyli mniejsze i większe drobiny w bezbarwnej bazie. Wybrałam wariant niebieski z dodatkiem bieli i czerni. Przyznam, że śmiesznie wygląda na paznokciach - w pozytywnym sensie. 

Some time ago I found good reviews of nail polishes available in stores Claire`s and I wanted to try any of them. I chose one from "splatter effect" serie - it contains bigger and smaller pieces in transparant base. I went for mainly blue one (with small amount of white and black pieces). I think it looks funny on the nails.


Nałożyłam jedną cienką warstwę na niebieski lakier Hema nr 19 oraz dwie na biały (żółtawy) Essence Let`s boo-gy-woogy.

I applied very thin layer over blue Hema no 19 and 2 ones over white (yellowish) Essence Let`s boo-gy-woogy.



18 komentarzy:

  1. Miała jakiś fioletowy odcien takich 'drobin' od nich i na bieli wyglądało fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kosmetyków claire, miałam tylko biżuterię. Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's a fun glitter, for sure.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka lakierów tej firmy - z tego co pamiętam były fajne :) Ale drobinki, jak to drobinki - ciężej się zmywało.

    OdpowiedzUsuń
  5. What a precious manicure! I like the effect of this glittery top coat. I've never tried claire's nail polishes..
    Have a great day
    Smuack

    OdpowiedzUsuń
  6. To fajny pomysł na szybkie zdobienie pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. The glitter top looks very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten top, chociaż ja wybrałabym pewnie inny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 2 topy tej firmy, niestety po roku wyschły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to szkoda. Mój ma już ze 4 lata, ale długo stał nieotwierany i może dlatego nadal mogę go używać.

      Usuń
  10. Very interesting, it looks nice on both base colours! :-)

    OdpowiedzUsuń