czwartek, 30 sierpnia 2018

Green studs from BPS

Cześć,

Od 2 dni jestem w domu, próbuję przestawić się na czas europejski, mój organizm buntuje się i o 5 rano jestem już na nogach. Na szczęście mam energię i moge działać 🙂 Oto mój pierwszy manikiur - granatowy Ciate Power dressing z zielonymi cyrkoniami od BPS.

Hello,

I came back home 2 days ago and I am trying to switch to European time, my body gives me hard time and I stand up at 5am. But luckily I have energy and I can go on 🙂 Here is my first manicure - navy blue Ciate Power dressing with green studs from BPS



Na stronie widzę 5 rozmiarów, natomiast wydaje mi się że ja mam 4. Cyrkonie są porządnie wykonane i dobrze przylegają do paznokci. Ja jestem zadowolona. Po szczegóły odsyłam tutaj.

On the website there's 5 sizes of the studs, but I think I have 4. The studs look very nice and it is easy to apply them on nails. I am happy with this product. You can find more details here .



12 komentarzy:

  1. Kolorek bardzo ładny, coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny nieoczywisty ten odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Welcome back :)
    I love the look of those studs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pazurki nie przepadam za niebieskim, ale ten odcień jest super nie dokoca taki niebieski trochę czarny :D Cyronie super pasują prosty a błyszczący manicure super !!! <3 :* :*


    Jestem tu nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połaczenie, a ten kolor ciaka jest idealny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jet lag sucks big time but you mani does not :) Enjoy !

    OdpowiedzUsuń