wtorek, 4 września 2018

Flower water decals from BPS

Dziś mam dla Was post z naklejkami wodnymi z BPS.
W zestawie znajdują się 3 arkusze z motywami koronki, kotów, geometryczne oraz kwiatów. Wybrałam te ostatnie, żeby zaakcentować po jednym paznokciu. Aplikacja jest bardzo prosta, jak zwykle wycinamy dany wzorek, wrzucamy go do wody na 10 sekund i przenosimy na paznokieć. Delikatnie osuszamy i nakładamy top. 
Zestaw kosztuje tylko $1,29 i możecie znaleźć go tutaj.

Today I have for you a review of BPS water decals.
There are 3 sheets with various patterns: lace, cats, geometric and flowers. I chose the last one to accent 1 nail on each hand. Application is super easy, as always we cut off one pattern, soak it in water for 10 seconds and apply on a nail. We dry it gently and apply a top coat.
The set costs $1,29 only and you can find it here.


Użyłam lakierów: RdL Young Cherryblossom oraz Brucci Snow white.
Ten pierwszy jest świetny, właściwie wystarczy jedna warstwa, schnie szybko i trzyma się u mnie 4-5 dni. Biel nie zachwyciła mnie - potrzebuje 3 warstw i szybko odpryskuje. 

I used following polishes: RdL Young Cherryblossom and Brucci Snow white.
The first one is great, it needs only 1 layer, dries fast and it stays on my nails 4-5 days. The white one didn`t impressed me - it needs 3 layers and started chipping immediately.





4 komentarze: