środa, 24 kwietnia 2019

Belgian nails

Wybieram się do Belgii i stwierdziłam, że mogę zrobić paznokcie w kolorach flagi tego kraju. Lakier 2B kupiłam kilka lat temu w Antwerpii. Ma maleńki pędzelek w kształcie miotełki, ale wyjątkowo wygodnie mi się nim maluje (o ile pamiętam to początkowo go nie lubiłam). Poza tym użyłam czarnego Caption do stemplowania, Revlon Delicious i FACE Stockholm nr 171.

I am going to Belgium and I wanted to do my nails in colors of national flag of this country. I bought 2B polish some years ago in Antwerp. It has tiny brush, but application is easy (if I recall at the begining I didn`t like it). I also used black Caption for stamping, Revlon Delicious and FACE Stockholm no 171.






6 komentarzy:

  1. What a pretty and colourful manicure sweetheart! Smuack 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie!
    ja muszę coś w końcu zrobić z moimi pazurkami bo już nie pamiętam kiedy coś na nich miałam poza kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kolorowo :) super pomysł na malowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne połączenie tych lakierów ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really really powerful, I like this manicure a lot! :-)

    OdpowiedzUsuń