wtorek, 30 kwietnia 2019

April Greenery

Na zakończenie kwietnia mam dla Was lakier, który brzmi tak samo jak ten miesiąc w języku angielskim. Kupiłam go w ubiegłym tygodniu w Belgii i otworzyłam dopiero wczoraj w domu. Okazało się, że on nie ma pędzelka 😕 Na szczęście mam jakieś ze starych lakierów i udało mi się nim pomalować paznokcie. Konsystencja jest dobra, krycie standardowe - 2 warstwy i schnie szybko. Kolorek taki wiosenny (zastanawiałam się nad popielatym, ale mój facet stwierdził, że zielony jest ładniejszy). Zapłaciłam za niego ok. 15 zł - niedużo, ale nadal czuję niesmak przez ten pędzelek.
Do tego moje skórki są w opłakanym stanie mimo intensywnego dbania o nie.

For the end of April I have for you a nail polish with the same name as the current month. I bought it last week in Belgium and opened it yesterday. It turned out that it has no brush 😕 Luckily I have few spare ones from old polishes and I could use it. Application is good, opacity - 2 layers, drying time - fast. The shade is perfect for spring (I was thinking about light grey, but my partner told the green one is nicer). I paid for it less than €4 - not too much, but I am still a bit upset about the brush.
My cuticles are very dry although I take care of them as much as I can.






Użyłam także Sinful Colors Snow Me White i płytki BP-L018.

I used also Sinful Colors Snow Me White and stamping plate BP-L018.


7 komentarzy:

  1. Zielenie to kolory, które raz mnie zachwycają, a raz nie mogę iść znieść, to chyba zależy od nastroju ;D Ten ma bardzo przyjemny i ciepły odcień ;)

    No właśnie pogoda wariuje, dziś również ładny dzień, oby tak pozostało! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne połączenie, nie wiedziałam że zieleń na paznokciach może tak ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolor, też tak kiedyś kupiłam lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  4. te delikatne wzorki na szponach są mega urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. How weird about the missing brush! I've had wonky brushes, but never had one that was completely missing. It's a nice green! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful chevron nails ... I have been trying to reply to your comments on my blog as well trying to comment on your posts but for some reason blogger wasnt letting me post comments all this time.

    OdpowiedzUsuń
  7. How strange the fact that that nail polish is without brush!!! Nice and cheerful shade of green and beautiful final manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń