sobota, 12 października 2019

Golden Rose Paris 156 and RdL The Golden 20's

Nie lubię brązowych lakierów, więc nie wiem dlaczego kupiłam poniższy z Golden Rose. Może dlatego, że brakowało mi tego odcienia w kolekcji? Może przez wyprzedaż - zapłaciłam za niego chyba 2 zł. Długo leżał w szufladzie i w końcu dałam mu szansę. Odcień sam w sobie jest ładny, chętnie noszę brązowe ubrania, a jednak na paznokciach mi nie odpowiada. Aplikacja jest niezła, chociaż dołożyłam trzecią warstwę dla pewności. Połączyłam go z glitterem Rival de Loop - nie do końca wyszło jak chciałam i szybko zmyłam ten manikiur.

I don`t like brown polishes and I don`t know why I bought this one from Golden Rose. Maybe because I didn`t have this shade in my stash. Maybe because it was on sale - I paid 2 PLN (a little under € 0,50). It stayed long unused and finally it got its chance. The shade itself is very nice, I like brown clothes, but still I don`t like brown nails. Its application is good, but I added 3rd layer to make sure it looks perfect. I added glitter from Rival de Loop - at the end it didn`t turn out how I imagined and I removed it very quickly.




5 komentarzy:

  1. I am not really a fan of brown either and don't own many. I will buy glittery or holo browns though!

    The mani is nice and I like the white :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. I think that you created a very nice manicure, it looks elegant to me! Yes, brown is a little bit "difficult" to wear, but I suggest you to stamp something on it, maybe some nice silver flowers! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like what you did with the glitter ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda to zdobienie :) Szkoda, że szybko je zmyłaś.

    OdpowiedzUsuń