sobota, 14 grudnia 2019

Essie under wraps

Najnowsza zimowa kolekcja Essie prezentuje się naprawdę ładnie. Wybrałam jeden lakier - under wraps - ciemną zieleń z dużą ilością drobinek. Emalia wygląda ciekawie i dosyć bogato. Przez mnogość glitteru aplikacja jest nieco utrudniona, lakier wydaje się glutowaty, jednak jakoś sobie poradziłam. Na paznokciach widzicie 2 warstwy. Under wraps ma satynowe wykończenie, ja lubię błyszczące, więc nałożyłam 2 warstwy topu.

The latest winter collection from Essie looks really nice. I chose 1 polish - under wraps - dark green with plenty of glitter. It looks interesting and rich. Because of big amount of the glitter the application is a bit difficult, the polish seems to very thick, but I managed with it. You can see on my nails 2 layers. It dries to satin finish. I like more shiny one, so I added 2 layers of a top coat. 



4 komentarze:

  1. Now this is gorgeous. I really need to check it out :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna zieleń a migoczący efekt robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie idealne połączenie zarówno koloru jak i błyszczących drobinek

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny i oryginalny odcień ciemnej zieleni:)

    OdpowiedzUsuń