środa, 3 czerwca 2020

May 2020

Coś ostatnio nie mogę zmobilizować się do blogowania mimo że nadal lubię to moje miejsce w sieci. Oto co udało mi się zebrać w maju.

Although I like blogging and I'm happy to have my little piece of internet, it's getting more and more difficult to write regularly. 
Here is some stuff from May.


Skusiłam się na 3 lakiery: John van G oraz Catrice z limitki Minnie and Daisy. Poniżej pierwszy z nich. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył - na paznokciach mam tylko jedną warstwę.

I bought 3 polishes: John van G and Catrice limited edition Minnie and Daisy. Below here is the first polish on my nails. I was very happy with it - on my nails I wear only 1 layer.



Zużyłam kilka produktów, m.in. lakiery Max & More (te właściwie zgęstniały i przestały nadawać się do użytku) i Morgan Taylor Heaven Sent.

I finished several products, i.e. Max & More (actually they became so thick that I wasn`t able to use them anymore) and Morgan Taylor Heaven Sent.






Zużyłam też kilka produktów do paznokci i maseczek wartych zapamiętania: 

I finished also some nail products and facial masks worthy to remember:



3 komentarze:

  1. Great haul! I considered to buy one of the Catrice polishes as well but it sold out before I actually got to do it :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely nail polishes and they look good on. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Really a nice haul! :-) John van G is gorgeous! :-)

    OdpowiedzUsuń