poniedziałek, 29 czerwca 2020

June 2020

I znów mamy koniec miesiąca? 
Czerwiec był ciepły, przyjemny, w okolicach urodzin wzięłam kilka dni wolnego, więc nie narzekam. A jak Wam minął?
Prawie udało mi się oprzeć pokusom lakierowym, skorzystałam z promocji 1+1 na produkty do paznokci w holenderskiej drogerii Kruidvat - kupiłam 2 oliwki Orly, bonder i preparat do usuwania skórek Essence.

Did another month pass by?
June was warm and nice, I took some days off around my birthday, so I am quite happy. And how was it for you?
I was able to resist buying nail polishes, I only purchased few items during 1+1 gratis offer for nail products in Dutch drugstore Kruidvat - 2 bottles of cuticle oil and bonder from Orly and cuticle remover Essence.


Nadal pracuję w domu, więc mam więcej czasu na paznokcie. Oto co gościło na moich dłoniach ostatnio.
I still work from home and I have more time for doing my nails. Here are some recent pictures.








 

3 komentarze:

  1. Yes can you believe how quick June was??? Scary fast huh!

    Great polishes <3 Loving the colourful scented ones and the swirls nail art. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Great nails and manicures! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful swirls, I love that manicure! Very nice all the polishes! :-)

    OdpowiedzUsuń