niedziela, 3 stycznia 2021

December + Nail Kind Boyfriend Jeans

 Niemal cały grudzień przesiedziałam w domu, tydzień temu zrobiłam wielkie porządki, również w lakierach. W tym miesiącu kupiłam 2 lakiery: Nail Kind Boyfriend Jeans oraz Pull & Bear Fuchsia. Doszło też moje zamówienie z Born Pretty Store.

I spent almost the whole December at home, a week ago I did a big cleanup of my house, including my polishes. This month I bought 2 polishes: Nail Kind Boyfriend Jeans and Pull & Bear Fuchsia. Also my order at Born Pretty Store was finally delivered.


Granatowy lakier Nail Kind już mam na paznokciach. Producent reklamuje go jako produkt wegański. Może dlatego ma on słabszy zapach niż tradycyjne lakiery. Nakłada się świetnie, pędzelek jest gruby i dobrze operuje się nim przy skórkach, właściwie wystarczyłaby 1 warstwa, ale ja tradycyjnie dałam dwie. Tę markę można kupić w sklepach Normal, buteleczka kosztuje € 6.

I already used navy blue polish from Nail Kind. It is advertised as a vegan product. Maybe that's why it's not so stinky like other polishes. Application is great, I love the wide brush, it's easy to operate with it around the cuticles. It's one coater, but as always I added second layer. You can find this brand in retail stores Normal. A bottle costs € 6.


 

 

5 komentarzy:

  1. Jak fajny jest granatowy kolor lakieru do paznokci.
    Kolor, który rzadko widziałem, używany przez wiele osób.

    Szczęśliwego Nowego Roku 2021. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  2. That's a really classic shade of blue. I love the fuchsia as well :) Happy new year!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nail Kind Boyfriend Jeans looks perfect to me, I adore this shade of blue! :-) Happy New Year and all the best to you! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely colour :-D

    Happy 2021 :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki granat wygląda mega stylowo i elegancko 💙💙

    OdpowiedzUsuń