piątek, 22 stycznia 2021

Roses are red

 Biorę udział w walentynkowym wyzwaniu na Instagramie z @malinaila. Pierwszy tydzień to temat "na górze róże". Oto co zmalowałam.

I decided to take part in Valentine's challenge on Instagram organised by @malinaila. First week she chose topic " roses are red". Here is my nail art.

 


Zaczęłam od lakieru Nicole by OPI Imagine if... Piękny holograficzny, kryje przy 2 warstwach, zmywa się okropnie. Ma swoje lata i zgęstniał.

I started with Nicole by OPI Imagine if... Beautiful holographic polish, it needs 2 layers for full opacity, removing it is a nightmare. It's quite old so it's very thick.




 
Następnie nałożyłam tint W7 Orange Crush - razem wyglądają nieziemsko.

Next step was applying W7 Orange Crush - they look gorgeous together.


 


Na koniec wystemplowałam różyczki z płytki BPS Valentine's Day L007 przy użyciu lakieru Caption Look Don't Touch. Okazało się, że wykorzystałam go prawie do ostatniej kropli - wkrótce będę potrzebować nowego porządnego czarnego lakieru do stempli.

I finished my manicure using stamping plate Valentine's Day L007 and Caption Look Don't Touch. It turned out that's almost empty - I will need good black stamping polish soon.

4 komentarze: