wtorek, 20 maja 2014

Stemple

Dziś krótko i na temat.
Na lakierze Bell pokazanym wczoraj zrobiłam wzorki przy pomocy stempla.
Stempel i płytka to Pro Plate Collection 07 XL kupiłam w Mo You London. Lakier użyty to Revlon Chance Encounter (podwójny cudak z jednej strony srebrny, z drugiej perłowo biały).
 
Pierwszy raz udało mi się to zdobienie na tyle, że mogę wyjść z nim do ludzi :) Wiem, nie jest idealne - osoby spostrzegawcze zauważą, że gdzieniegdzie wzorek troszkę się rozmazał, ale trudno.
 
Proste i efektowne zdobienie. 


 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Świetny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci moim zdaniem genialnie :) Sama kilka razy próbowałam tej metody, ale mi nie wychodziło. Wzorek w ogóle nie "przyklejał" się do stempla, więc podejrzewam że to właśnie jego wina ;) Twój mani wyszedł bosko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to działa na wszystkie stemple, ale mój ładnie zbiera wzorki jak najpierw delikatnie przetrę go wacikiem nasączonym zmywaczem.

      Usuń
    2. Też swój zawsze przecieram. Ale to nie pomaga. Po prostu kupię przy najbliższej okazji nowy :)

      Usuń