czwartek, 7 kwietnia 2016

Tricolor chevron

Cześć,

Ostatnio naszło mnie na użycie chevronowej tasiemki. Baza to biały Golden Rose Rich Color nr 76. Na to nałożyłam 2 holenderskie lakiery: jasny fiolet Trind nr CC149 (na zdjęciach wyszedł prawie jak błękit) oraz granat DA nr 016. Trind jest bardzo przyjemny - dobrze napigmentowany, schnie szybko. Z tego co wiem firma weszła do Polski ze swoimi produktami w 2014 albo 2015 roku. Z DA miałam mały problem, bo słabo kryje, więc musiałam nałożyć 2 warstwy, schnie nieco dłużej niż fioletowy kolega, natomiast w słońcu ujawnia piękny shimmer, niewidoczny w butelce. Jest dostępny w lokalnych holenderskich drogeriach o tej samej nazwie. Obydwa kupiłam w swojej miejscowości, kiedy DA zamykało sklep i na koniec obniżyło ceny wszystkiego o 70% :)

Hello,

Recently I wanted to use again my chevron striping tape. As a base I used white Golden Rose Rich Color no 76. Then I applied 2 Dutch nail polishes: light purple Trind no CC149 (on my pictures it looks like blue) and navy blue DA no 016. Trind is very good - very well pigmented, dries fast. With DA I had a small problem - it is a bit sheer, so I had to apply 2 coats, dries slower than its purple friend, but in full sun you can see beautiful shimmer, not visible in the bottle. It is own brand of Dutch DA drugstores. I bought both polishes when DA decided to close its store in my town and gave 70% discount on everything.

15 komentarzy:

  1. Brawo, bardzo fajne zygzaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to mani <3 piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. te w pionie bardziej mi się podobają, ale pomysł super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba to zdobienie,super pomysl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ;) wybrałam sobie teraz do testów z bps chevronowe tasiemki, ale pewnie szybko nie przyjdą ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda, uwielbiam chevron ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdobienie i swietnie dobrane kolorki- musze sobie sprawic tez takie tasiemki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, śliczne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Great use of the chevrons! It looks interesting and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyszło to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń