środa, 27 lipca 2016

2x2 - blue Ciate with blue Nailholic in 2 manis

Cześć,

Do testowania ostatniego produktu z BPS - szablonów - dobrałam 2 niebieskie lakiery - Ciate Ferris wheel i Nailholic BL960. Według mnie wyglądają razem idealnie. Ciate już pokazywałam - bardzo podoba mi się ten odcień, ale jest dosyć problematyczny - kiepsko kryje. Nailholic przywiozłam z Japonii - ma lekko piaskową strukturę z drobinkami, które pięknie błyszczą w słońcu.

Hello,

To make a manicure with last product from BPS package - nails vinyls, I used 2 blue polishes - Ciate Ferris wheel and Nailholic BL960. I think they look perfect together. I already shown you Ciate - I really like its shade, but it is very difficult polish - opacity is quite poor. Nailholic I brought from Japan - it has soft sandy finish with lovely glitter showing its beauty in full sun. 





Kilka słów o szablonach - samoprzylepne, dobrze przylegają do paznokcia i łatwo się ściągają. Po prostu przyklejamy na paznokieć, pokrywamy lakierem i zdejmujemy. Dziwi mnie tylko, że na jednym arkuszu mamy 9 dużych naklejek i 3 małe, nie da się zrobić wszystkich paznokci jednakowo. Nie miałam z nimi żadnych problemów, a jednak wolę wzorki stemplowane. Ja wybrałam model Y016, który znajdziecie tutaj.

What can I say about the nails vinyls? They are self-adhesive, they cling to nails very well, but they are easy to remove as well. Just put them on your nails, cover with a nail polish and remove. I`m only surprised that on 1 sheet there are 9 big stickers and 3 small - we can`t make the same mani on all nails. I did not have any problems with them, but I still prefer stamping nail art. I chose number Y016 - you can find it here.




Jak już napisałam - bardzo spodobało mi się połączenie obydwu lakierów, dlatego na kolejny tydzień projektu u Zakręconej ZuZuli wykorzystałam je ponownie. Tym razem chciałam sprawdzić jak Nailholic zachowuje się ze stemplami. Efekt wyszedł bardzo delikatny, ale nadal uważam, że lakiery fajnie ze sobą współgrają. Wykorzystałam wzorek z płytki BP-L027.

As I mentioned above - I really like combo of both polishes, so for next week of ZuZula`s project I used them again. This time I checked if Nailholic is suitable for stamping. The final result is very delicate, but I still think that these polishes work perfect together. I used stamping plate BP-L027.






Ciekawa jestem, co sądzicie o moich zdobieniach? Podobają się Wam czy nie?
I`m curious what do you think about these 2 nail arts. Do you like them or not?

I na koniec oczywiście kupon rabatowy BPS.
Last but not least - my discout code.

 



17 komentarzy:

  1. Ładne zdobienie i lakierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omijałam te szablony z daleka, bo wydaje mi się, ze na moich paznokciach się nie sprawdzą, ale chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne obydwa, i ten japoński lakier przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny niebieski i zdobienia bardzo pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy podobają ? Oczywiście, że tak, są świetne ! :D Fajny duet tworzą te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so cute...will make a nice Christmas mani during christmas ;)

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablony to fajny sposób na zdobienia ;-) Chociaż mi to tak pięknie nie wychodzi ;-(

    OdpowiedzUsuń