sobota, 2 lipca 2016

June empties/new products

Hej,

Czerwiec się skończył - pora na małe podsumowanie. Ponieważ nie lubię gromadzić śmieci, fotografowałam po 2-4 produkty i wyrzucałam, na bieżąco zapisywałam też nowości, więc wszystko będzie w kolejności chronologicznej.

Hey,

June is over, so it`s time for a summary. Because I don`t like keeping garbage, I was taking pictures of 2-4 products and throwing them away immediately. At the same time I added some new products, so this post will show everything in chronological order.

Zaczynamy od oliwki Golden Rose - nie jest zła, ale bardziej polubiłam się z innymi. Baza Essie - dobrze chroniła paznokcie, może kiedyś skuszę się ponownie (jak wykończę 10 innych czekających na swoją kolej). Krem na dzień Biodermal Anti Age 30+ - zdecydowanie za tłusty dla mojej twarzy, skończył jako krem do nóg :P Tonik Nivea - dobry do oczyszczania facjaty z niewielkiej ilości make up-u, delikatny, ale nie został moim ulubieńcem. Miniaturka wody toaletowej DKNY Be Delicious London - na początku nie mogłam się przekonać do tego słodkiego zapachu, ale po pewnym czasie bardzo go polubiłam :)

Let`s start with cuticule oil Golden Rose - it wasn`t bad, but there are others I like more. Essie base coat - it was very good, protected against staining quite well, maybe I will buy it again (when I finish 10 others waiting in my stash). Day creme Biodermal Anti Age 30+ - it was too thick for my face, finally I was using it for my legs :P Nivea tonic - it is good if you don`t wear too much make up and have sensitive skin, but still didn`t reach my top 3. Mini eau de toilette DKNY Be Delicious London - at the begining it was too sweet for me, but after some time I became a fan of it :)


W czerwcu miałam urodziny, więc złożyłam niewielkie zamówienie w Hypnotic Polish - 3 lakiery i płytka MoYou London. O A-England już mogłyście przeczytać (klik). Pozostałe produkty spisały się dużo lepiej - recenzje wkrótce :)

In June I had birthday, so I made a small order from Hypnotic Polish. A-England review was here. Other products turned out to be much better - reviews soon :)



Dostałam również 4  przesyłki z BPS : wspólpracowa została podzielona na 2:płynny (błękitny lakier do stempli i bazę peel-off) oraz szablony i naklejki wodne; tego samego dnia przyszły naklejki-szablony wygrane w rozdaniu; a nieco później etui na duże płytki, które zamówiłam sama.

I got also 4 parcels from BPS - stuff for review was split into 2: liquids (stamping blue polish and peel-off base) and others (nail stencils and water decals); the same day arrived another nail stencils I won in BPS give-away; and few days later I got stamping plate holder I ordered.



Kolejne pustaki - Orly Sheer Nude - ostatnio miałyście okazję widzieć go na blogu kilka razy; odżywka Paese Utwardzacz diamentowy - rzadko wyrzucam niedokończone kosmetyki, ale ona zupełnie mi nie pasowała, na dodatek zgęstniała w połowie opakowania; tusz do rzęs Essence I love extreme - malował bardzo fajnie, wydłużał i pogrubiał rzęsy, ale niestety, po kilku godzinach osypywał się; oliwkowy krem do rąk Nivea - ciekawy, tłusty, o ładnym zapachu.

Next empties - Orly Sheer Nude - you could have seen it on my blog several times; base coat Paese - I hardly throw unfinished cosmetics, but this one was not good at all; mascara Essence I love extreme - very good application, eye lashes looked very good with it - longer and thicker, one disadvantage - it didn`t last more than several hours; olive hand creme Nivea - very good, nourishing and it smells nice :)


Na koniec małe zakupy - zainteresował mnie lakier Sleek (paletki wszyscy znają, ale lakiery?), dokupiłam drugą buteleczkę oliwki Sally Hansen - działa świetnie na moje paznokcie :)

Last, but not least - small shopping - I found nail polish Sleek (everyone knows their make up pallets, but nail polish?) and I bought one more bottle of cuticule oil Sally Hansen - it works very good with my nails :)


A jak Wasze zakupy i zużycia w czerwcu?
And how about you? A lot of shopping and empties in June?

10 komentarzy:

  1. That MOYOU plate looks great! I'm looking forward to the designs you're going to do with it!
    I've also got some A England polishes during June (I'm showing them right now :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I saw them - they are beautiful :) I already used MoYou plate and will show it soon :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne nowości zwłaszcza lakiery

    OdpowiedzUsuń
  3. Some lovely polishes you got :-D

    In June my money went mostly to new dresses! I did get the new set of A-England and the new Colour Alike All That Shine set - just waiting for it to arrive! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, masz płytkę The Pro, tej akurat nie mam - uwielbiam tę kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie świetna kolekcja, mam chyba 3 inne płytki i uwielbiam je :)

      Usuń
  5. Oliwkę do paznokci mam z Mokosh i Indigo

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, jestem ciekawa tych szablonów i naklejek z BPS :)

    OdpowiedzUsuń