poniedziałek, 11 lipca 2016

Projekt u ZuZuli - kwiaty

Cześć,

Projekt u Elizy właśnie się skończył, ale z kolejnym przyszła Zakręcona ZuZula - szczegóły tutaj. Od piątku jest u mnie mama, więc nie mam zbyt dużo czasu na malowanie paznokci i odwiedzanie Waszych blogów. Dlatego na szybko zmalowałam bardzo proste mani - użyłam Bright on! Sally Hansen i białego GR nr 76, paseczki zrobiłam przy pomocy cienkiej tasiemki, na to naklejki wodne z BPS - D432 i gotowe!

Hello,

Eliza`s project came to an end, but Zakręcona ZuZula started a new one. First topic is "flowers". Because my mother is visiting me, I don`t have too much time for nails and visiting your blogs. That`s why I prepared very easy manicure - I used Bright on! Sally Hansen and white GR no 76, on 2 nails I used thin striping tape and water decals from BPS - D432 and that`s all!


 

22 komentarze:

  1. Śliczne :)
    Też zrobiłam zdobienie na ten projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne.. Mój zachwyt nie ma granic!!!!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Swego czasu miałam bluzkę w identyczny wzór, jak na Twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Simple but cute! I love the stripes!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) O to chodzi, maksymalny efekt przy jak najmniejszej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło bardzo udane zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby takie proste a jednak mają swój urok. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne pazurki i chętnie oglądałabym je na większych zdjęciach, bo wiesz u mnie już wzrok trochę szwankuje ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdjęcia otwierają się w normalnym rozmiarze... nie wiem dlaczego u Ciebie są małe...

      Usuń
  11. śliczny kolor i bardzo udane zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne jest to zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń