niedziela, 13 stycznia 2019

December stuff

Kolejny miesiąc i kolejny rok za nami. Mam nadzieję, że dla Was był to udany czas. U mnie ostatnie tygodnie to intensywny okres - nowa praca, nowe wyzwania, ale nadal staram się znaleźć chwilę na bloga. Oto moje podsumowanie grudnia.

Another month and another year passed by. I hope it was good time for you. For me last weeks were very busy - new job, new challenges, but I still try to find some time for my blog.


W tym miesiącu pozwoliłam sobie na kilka nowości - 2 holograficzne lakiery DA (pierwszy już widzieliście w poprzednim poście), Cien z Lidla oraz Kobo, dostałam też 2 z Włoch - Wynie.

This month I allowed myself  for some new stuff - 2 holographic polishes DA (first one you saw in the previous post), one Cien from Lidl and Kobo, I also got 2 bottles from Italy - Wynie. 


Od jakiegoś czasu wizja kupowania prezentów, wymyślania, co by podarować i co bym chciała dostać przyprawia mnie o ból głowy. Mam wszystko, czego potrzebuje, więc od rodziny zażyczyłam sobie tylko niewielkich podarunków - wybrałam zestaw wód toaletowych + krem do rąk oraz miniaturki płynów do kąpieli Yves Rocher, przy zakupie dostałam też krem do cery dojrzałej.

Recently an idea of buying gifts, thinking what to give and what I would like to get gives me a headache. I have everything I need, so I asked my family for small presents only - I chose a set of  perfumes + hand cream and a set of mini shower gels from Yves Rocher, when I visited their store, I got anti-age cream.



Będąc w Polsce na święta zrobiłam drobne zakupy. Markę Biały Jeleń bardzo lubię, widzę, że rozszerzają asortyment, więc kupiłam szampon, nawet mój facet ze swoją problematyczną skórą dobrze na niego reaguje. Yope - czytałam kilka pozytywnych opinii, żel do kąpieli sprawdził się dobrze, zobaczymy, czy mydło kuchenne też zda egzamin. Baza kosmetyczna Venus - od jakiegoś czasu szukam idealnego kremu do twarzy, póki co ten produkt działa. Dodaję kropelkę witaminy E również widocznej na zdjęciu i moja cera wygląda dobrze.

When I visited my parents in Poland I bought several things. Brand Biały Jeleń I like a lot, I see some new products, so I bought a shampoo - it`s approved also by my partner whose skin is very sensitive. I read some good opinions about brand Yope, their shower gel worked very good, let`s see if kitchen soap is the same. Cosmetic base Venus - for a long time I tried to find a good face cream, so far I like it. I add a drop of vit. E - on the picture as well - and my skin looks much better.


Jeżeli chodzi o zużycia, to nie było ich zbyt wiele. Naturia Joanna - żel do higieny intymnej - delikatny i wydajny, niestety, nie znalazłam większego opakowania. Peeling Alterra - nie używałam go zbyt często, zostało ok. połowę opakowania, ale był już przeterminowany. Shiseido - lotion rozjaśniający, z całej czwórki miniaturek ten kosmetyk przypadł mi najbardziej do gustu. Lotion Cien - dobry dla niezbyt suchej cery, uwielbiam jego zapach.

And now time for empties - this month it wasn`t much. Naturia Joanna - gel for intimate hygiene - very gentle and efficient, unfortunately, I did not find a bigger bottle. Peeling-creme Alterra - I did not use it often, there was a half of the tube left, but it was overdue already. Shiseido - white up lotion - from the set of 4 products this one was the best. Body lotion Cien - it is good if your skin isn`t very dry, besides that I love its scent.


Niestety, musiałam też wyrzucić 2 lakiery - OPI Serious Sparkle - chyba nie zamknęłam go dobrze i zgęstniał. Born Pretty Store North Part - ładny, ale w ogóle nie sechł.

Unfortunately I had to throw 2 polishes - OPI Serious Sparkle - I think I didn`t close it well and it became lump. Born Pretty Store North Part - very nice, but it didn`t dry at all.


5 komentarzy:

  1. Używam Lotion Cien i jestem zadowolona, ale to prawda nadaje się dla niezbyt suchej cery. Co do firmy biały jeleń miałam okazje tylko używać mydła tej firmy, ale jeszcze szamponu nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdenkowane lakiery oba bardzo ładne.
    Ogólnie znam tylko żele z YR, a z reszty nic ;(

    nowe lakiery bardzo ładne. Ide do poprzedniego postu zerknąć na holosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Those Italian polishes look really cool! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looking forward to see the swatches :)

    OdpowiedzUsuń