środa, 23 stycznia 2019

KIKO Dream Wish 03

I kolejny lakier z zestawu Dream Wish - ma kolor trudny do określenia - coś między czerwienią, różem a pomarańczowym. Na żywo nie podobał mi się zbytnio, ale jak spojrzałam na zdjęcia, to wydał mi się interesujący. Aplikacja bardzo dobra, nałożyłam 2 cienkie warstwy, czas schnięcia szybki - przekonałam się do niego.

And another nail polish from Dream Wish set - its shade is difficult to describe - it has a bit of red, pink and orange. In real life I didn`t like it too much, but when I looked at pictures I found it interesting. Application is very good, I applied 2 thin layers, it dries fast - actually I like it.


Jeżeli chodzi o efekt końcowy, to nie byłam zbyt zadowolona, mogłam rozplanować wzorki nieco inaczej, ale mimo to zdecydowałam, że pokażę to mani. Do stemplowania użyłam białego lakieru Bron Pretty Store oraz płytki Dashica Nails ©-020.

I wasn`t very happy with the final result, I could have planned the patterns a bit different, but anyway I decided to show you this manicure. I used for stamping white polish from Born Pretty Store and stamping plate Dashica Nails ©-020.



5 komentarzy: