sobota, 2 marca 2019

February nail mail

W lutym moje zasoby nieco się powiększyły - otrzymałam paczuszkę współpracową z Born Pretty Store, a także 3 płytki, które sama zamówiłam. Co ciekawe - pierwsza przesyłka szła ponad 2 miesiące i już traciłam nadzieję, że ją dostanę, natomiast druga potrzebowała tylko 2 tygodni, a kraj nadania na kopercie to Estonia. Pierwsze testy za mną - wkrótce recenzje.

In February my stock was slightly increased - I got a parcel from Born Pretty Store for reviews and one with 3 stamping plates I ordered. Interesting fact - first one needed over 2 months, I thought it was lost and the second one was delivered within 2 weeks - on the envelope it said it was sent from Estonia. I already tested some products - you can expect reviews soon.



Tydzień temu pozwoliłam sobie na małe zakupy w lokalnej drogerii - nadal szukam zmywacza idealnego, zobaczymy jak sprawdzi się DA. Do tego lakiery Collistar z serii inspirowanej kawą były przecenione o 40%, więc skusiłam się na jeden w kolorze cappucino.

A week ago I shopped in a local drugstore - I still look for a perfect nail polish remover, let`s see how DA works. I found Collistar serie inspired by coffee, it was discounted 40%, so I chose one polish in cappucino shade.


3 komentarze:

  1. ładne płytki te duże ;)
    a z tych okrągłych to już chyba większość mam

    OdpowiedzUsuń
  2. płyteczki bardzo fajne wytłoczenia mają tych wzorków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I have waited for over two months for my latest BornPretty-package and there's still no sight of it. Your stamping plates look awesome, I can't wait to see what you'll do with them :)

    OdpowiedzUsuń