wtorek, 5 marca 2019

Sweets Sweets no 11 & BPS Valentine`s Day L007 & Opal Star Colorful polish

Dziś słodkie zdobienie - bazowy lakier nazywa się Sweets Sweets i jest uroczym różem. Przywiozłam go z Japonii. Potrzebuje 2/3 warstwy, ale schnie szybko. Przyozdobiłam go różami z płytki BPS Valentine's Day L007. Ma ona sporo fajnych wzorków, jakościowo jest świetna i w tej chwili kosztuje tylko $1,59. Stemplowałam lakierem Color Alike B. an Aurora.

Today I have a "sweet" nail art for you - base polish is called Sweets Sweets and it is a cute pink. I bought it in Japan. It needs 2/3 layers, but it dries very fast. I decorated it with roses from BPS stamping plate Valentine's Day L007. It has many nice patterns, its quality is great and now it costs only $1,59. I used Color Alike B. an Aurora for stamping.




Na koniec dodałam warstwę opalizującego topu. Na zdjęciach nie widać tak bardzo, ale w rzeczywistości lakier pięknie mieni się na różowo. Ma w sobie gwiazdki, ale ja stwierdziłam, ze ten manikiur będzie wyglądał lepiej bez nich. Tego cudaczka również znajdziecie na stronie BPS tutaj.

I finished my manicure with a layer of opal top. It`s not very well visible on my pictures, but in fact it has beautiful pink shimmer. It contains star sequins as well, but I think it looks better without them. You can find this cute top on BPS as well - here.





Na koniec zdjęcie samego Sweets Sweets. Czyż nie jest słodki?
Last but not least - picture of Sweets Sweets on its own - isn`t it sweet?




3 komentarze:

  1. Bardzo ładny odcień różowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful manicure! I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely shade of nail polish, I like also the combination of colours and roses are really gorgeous! :-)

    OdpowiedzUsuń