niedziela, 29 września 2019

September stuff and Laqua Full Bloom

Co za ironia... Zawsze marzę o urlopie w ciepłych krajach, a kończy się na jakimś zimnym... Nie narzekam, bo północna Europa też jest piękna, tyle że szanse na słońce są mniejsze. Tym razem mój facet miał okrągłe urodziny i mógł wybrać kierunek. Padło na Danię, namówiłam go też na 2 dni w Szwecji. Poza zwiedzaniem był oczywiście czas na małe lakierowe zakupy 😉

What an irony... I always dream about holiday in a warm country and usually end up in a cold one... I don`t complain, because nothern Europe is beautiful, but just with less chance for sunny weather. This time my boyfriend had a round anniversary and he could choose a destination. He picked up Denmark, I asked him to spend 2 days in Sweden as well. Besides sight-seeing I had some time for nail-polish shopping 😉 




2 lakiery z tego zestawu już wylądowały na moich paznokciach, w tym Lacqua Full Bloom - piękny holograficzny fiolet. Myślałam, że będzie to jednowarstwowiec, ale pomyliłam się. Przy odrobinie szczęścia wystarczą 2. Ja nadal widziałam niedoskonałości i - co dziwne - lakier kurczył się na końcówkach, więc musiałam go jeszcze poprawić. Pędzelek jest idealny - równiutko nakładał emalię przy skórkach, nic nie musiałam korygować. 

I already tried 2 polishes, one of them is Lacqua Full Bloom - beautiful puple holo. I thought that 1 layer is sufficient, but I was wrong. If you are lucky, 2 layers should be fine, but I still saw some imperfections and what is strange - the polish shrunk on the nail tips, so I needed to repeat the application. Its brush is perfect though - I didn`t have to make any corrections around cuticles.



Jak zwykle wykończyłam mój manikiur szybko schnącym topem z Wallmartu i tu spotkała mnie przykra niespodzianka - końcówki paznokci zrobiły się matowe. Tylko część, nie całość. Spróbowałam więc KIKO - znów to samo. Udało się z Seche Vitae. Miałyście kiedyś podobny problem?

I finished my manicure with a fast drying top (from Wallmart) and after few minutes I found out that tips of nails are matt. Only small parts of the nails, not the whole ones. So I tried KIKO - again the same. Only Seche Vitae worked well. Have you ever had a similar issue?


5 komentarzy:

  1. Wow ale pazury :D Robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooh, what a great haul you brought with you home!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow gorgeous polishes you bought! And I love that one :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory :) Zapowiadają się ciekawie! Teraz cieszyłabym się z jakichkolwiek wakacji :D Nawet w zimniejszych rejonach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice haul! I adore Laqua Full Bloom, it looks gorgeous! This is the first time that I hear about the problem like you have with matte tips of the nails, very strange...

    OdpowiedzUsuń