piątek, 2 października 2015

Przegląd lakierów - szuflada nr 1

Witajcie,

Nie będę robiła podsumowania września, bo wszystko, co kupiłam, widziałyście w wakacyjnym poście (klik). 
Nie liczyłam dokładnie, ale moja kolekcja liczy coś ok. 250 buteleczek. No super, tylko część lakierów jest jeszcze nie użyta, chociaż mam je długo albo pomalowałam paznokcie raz i nie wiadomo, kiedy sięgnę po dany egzemplarz ponownie. Dlatego postanowiłam zrobić przegląd i dać szansę lakierom, których nie pokazałam na blogu w ciągu ostatniego pół roku. Żeby było łatwiej, kolejno zaprezentuję zawartość poszczególnych szuflad - 3 w toaletce i 3 w mebelku, który kupiłam specjalnie z myślą o moim zbiorze.
No to zaczynamy. Szuflada nr 1 prezentuje się tak:











W ostatnich dniach nosiłam 2 brzydale od AllePaznokcie nr 53 i 56 - cały czas mam mieszane odczucia odnośnie tych lakierów - w buteleczkach bardzo mi się podobają, na paznokciach już mniej. Zaletą jest to, że schną niemal błyskawicznie. Wada - oczywiście zmywanie to katorga ;-) Dlatego używam bazy peel off, która u mnie trzyma się nie więcej niż 1,5 dnia.






13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę kolekcji :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze więcej lakierów , a ostatnio doszłam do wniosku, że nie mam czym pomalować paznokci, chyba wszystko mi się już znudziło ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowa kobieta - inne mają szafy pełne ubrań, a my szafki pełne lakierów ;-) Mam nadzieję, ze jednak nie zrezygnujesz ze zdobień?

      Usuń
  3. Oba te lakiery z AP mam i bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tyle jakos mam.... te z ap ładne ale na pazurkach już nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda ten żółty z Allepaznokcie! Kiko atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiko piękne! :)
    Moja kolekcja jest zdecydowanie mniejsza do 100 nawet nie doszłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają te Twoje brzydale :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, spora ta twoja kolekcja lakierów :) To jeszcze jakieś 150 i dogonię cię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się chowam z moim małym pudełeczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mam podobną liczbę lakierów :) Ale wydaje mi się, że nie ma tam takiego, jakiego bym jeszcze nie użyła, choć wiele z nich wyciągam bardzo rzadko.
    A jak je układasz? kolorami, markami?

    OdpowiedzUsuń