poniedziałek, 12 października 2015

Zielono mi, czyli trzeci tydzień projektu u Terii

Dziś na szybko, bo jestem zmęczona i skacowana :( Nasi znajomi mają szalone godziny pracy 6 dni w tygodniu, więc tylko niedzielne piwko wchodziło w grę. Wiecie, jak to jest, jak spotyka się fajnych ludzi raz na parę miesięcy, gadu gadu, hahaha hihihi, jeszcze jedno małe piwko...i w poniedziałek człowiek zdycha... 
No nic - jutro będzie lepiej ;-)

Zdobienie podpatrzyłam u Jagodowej, jest prościutkie, ale przyjemnie mi się je nosiło. Jasna zieleń to Orly Coachella dweller. Na to nałożyłam ciemną zieleń KIKO Satin nr 416 przy pomocy szablonów z BPS (recenzja w następnym wpisie). Na koniec kropeczki przy pomocy sondy i gotowe :)
Zdjęcia zrobione tuż po malowaniu, widać sporo oliwki dookoła paznokci.



13 komentarzy: