wtorek, 13 października 2015

Szablony do frenchu od Born Pretty Store

Hej,

Dziś mam dla Was recenzję szablonów do frenchu, które otrzymałam od BPS.
Można kupić jedną sztukę, na której znajduje się nawet 40 małych paseczków lub cały zestaw składający się z 15 kartoników z szablonami o różnych kształtach, każdy zapakowany oddzielnie w plastikową torebkę. Są łatwe w użyciu - dobrze przyklejają się, jeżeli oderwiemy je, kiedy lakier jest jeszcze mokry, to wzór jest idealny. Są długie, więc nawet osoby z większymi paznokciami dopasują je do swoich wymagań. Obecnie zestaw kosztuje $4.99 i jest dostępny pod tym linkiem.



Już wczoraj mogłyście zobaczyć pierwsze zdobienie z użyciem szablonów:


Dziś wybrałam zygzaki:








Do zdobienia użyłam brązowego KIKO Satin nr 412 oraz starego Wibo - niestety numerek już się starł.





Zrobiłam jeszcze mani, które chodziło za mną od dawna - najzwyklejszy french - po prostu białe końcówki i mleczny top. Moje paznokcie tak zżółkły od ciągłego malowania, że nie wygląda to zbyt ładnie, więc oszczędzę Wam tego widoku ;-)
Gdybyście robiły zakupy w BPS, możecie skorzystać z mojego kuponu rabatowego:


14 komentarzy: