środa, 23 sierpnia 2017

Egzotic flowers

Hej,


Dziś na szybko - kwiaty na kolejny tydzień projektu u Malinowej. Jak je zmalowałam, to mi się nie podobały, ale mój facet przekonał mnie, żeby ich nie zmywać. I polubiłam się z nimi ;-)
Najpierw zrobiłam niebieski gradient przy użyciu Catrice True Blue, NYC Raindrop i HEMA nr 19, a następnie występlowałam wzorek z płytki BPL-024 zielonym AEngland Saint George i zmatowiłam.

Hey,

Today a quick post - flowers for Malinowa`s project. When I created this mani, I didn`t like it, but my partner convinced me not to remove it. And I started liking it ;-)
First I made blue gradient using Catrice True Blue, NYC Raindrop and HEMA no 19, next I stamped over a pattern from plate BPL-024 with green AEnglad Saint George and applied mat top coat.

 

22 komentarze:

  1. Dobrze, że Cię przekonał, bo kwiaty są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma gust, bo zdobienie jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygladaja. Ja jutro o ile czas pozwoli znowu cos tam wymaluje z kwiatkami, ale kiedy ukaze sie na blogu to nie wiem: D

    OdpowiedzUsuń
  4. What a wonderful manicure!! The stamping has turned out perfectly. Smuack

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że Cię przekonał żebyś zostawiła to mani ;-) Wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miał rację, żeby nie zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne egzotyki :) Bardzo ładne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziękowałaś facetowi, że Cię słusznie powstrzymał? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Good that you didn't remove it! I also like it :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszło :) Też mam ochotę na matowe pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is incredible! The base is so pretty and the stamping just makes it perfect.

    OdpowiedzUsuń