wtorek, 29 sierpnia 2017

Geometric nail art

Cześć,

Ostatnio dni są zdecydowanie za krótkie - mam tyle różnych rzeczy do zrobienia, że nie wyrabiam. Dlatego dzisiejszy post również będzie zwięzły i na temat. 
Ostatni tydzień projektu u Malinowej to zdobienie geometryczne. Na żółtym Color Club Macaroon swoon zrobiłam stemplowe naklejki przy użyciu białego Essence do stempli, Color Club La petit mint-sieur oraz płytki BP-12. Romby pokolorowałam cieniutkim pędzelkiem, który otrzymałam od BPS. W zestawie znajdują się 3 pędzelki - są idealne do dokładnego mani. Wiecie, że nie mam talentu plastycznego, ale aż mnie korci, żeby spróbować coś namalować. Produkt mogę polecić, a szczegóły znajdziecie tutaj.

Hello,

Recently days are too short for me - I have so many things to do... That`s why today`s post will be short and straight to the point. 
Last week of Malinowa`s project is about geometry. On yellow Color Club Macaroon swoon I made stamping decals using white Essence for stamping, Color Club Le petit mint-sieur and stamping plate BP-12. I filled the rhombus using very thin brush I got from BPS. There are 3 brushes in a set - perfect for painting very small details. You know that I`m not very talented, but looking at them, I want to try to draw something. I can recommend this product, you can find it here.


17 komentarzy:

  1. Swietne! Ja mam teraz pierwszy raz muszelki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna geometria ;)Ja właśnie dostałam pędzle do recenzji z bps , a tak dawno nie malowałam ręcznie, że aż nie wiem jak się za nie zabrać ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. What a marvellous manicure sweetie! Smuack

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło! Bardzo ładnie i równo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie :)
    Skoro Cię korci, żeby coś zmalować pędzlami to się nie powstrzymuj. Jak będziesz malować coś abstrakcyjnego nikt nie Ci nie powie, że nie wygląda to tak jak powinno ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne. Masz talent ^^!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń