piątek, 18 sierpnia 2017

Soak off caps from Born Pretty Store

Hej,

W ostatniej paczce od BPS wypchanej różnymi dobrociami znalazłam też kapturki do odmaczania hybrydy.

Hey,

In last parcel from BPS full of goodies I found also soak off caps.





Ponieważ nie używam hybryd, nie mogłam w pełni wypróbować tego produktu. Jedynie otworzyłam i przymierzyłam kapturki (czy to jest prawidłowa nazwa?) Chyba nie mam bardzo grubych palców, a mimo to ledwo wcisnęłam swoje pazury, na dodatek nie włożyłam wacika nasączonego acetonem - z nim kapturki byłyby zdecydowanie małe. Przykro mi, ale nie mogę polecić Wam tego produktu.

Because I don`t use hybrid polishes, I couldn`t fully test this product.I only opened it and try the caps on. I think my fingers are not very fat, but it was difficult to fit the caps, even without a cotton soaked with aceton, with it they would be definitely too small. I`m sorry, but I can`t recommend you this product.




10 komentarzy:

  1. I have actually heard that they are very small before. It's a shame because it's a really good idea! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh such a shame. This looks very useful product :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tych kapturkach ale widzę,że bez rewelacji.
    Ostatnio często mam hybrydy ale wole używać specjalnych klipsów do ściągania pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja przygoda z hybrydą skończyła się tak szybko jak się zaczęła, więc takie gadżety nie dla mnie ;)Będę jednak pamiętała by nie polecać koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzone na chińskie, wąskie, malutkie paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku BPS wzory na płytkach też mieli w wersji mini dla Azjatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. These look really good! I normally use foil but it would be nice to have something more permanent

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz spróbować odmaczać w nich zwykłe lakiery, np. z brokatem - będą lepiej i szybciej schodzić niż przy pocieraniu. Szkoda tylko, że są małe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może później będą większe :D

    OdpowiedzUsuń