niedziela, 22 października 2017

Flamingos with Beauty Bigbang nad Orly

Hej,

Po lakierze holograficznym, kolejnym produktem do zrecenzowania dla Beauty Bigbang są naklejki wodne z flamingami.

Hey,

In previous post I shown you holographic nail polish, now it`s time for another product from Beauty Bigbang - water decals with flamingos.






Jak widzicie na powyższym zdjęciu naklejek jest bardzo dużo. Są niezwykle łatwe w użyciu - wycinamy dany wzorek, wrzucamy do wody na 10-20 sekund i przenosimy na paznokieć. Delikatnie osuszamy papierowym ręcznikiem i pokrywamy topem. Powiem to po raz kolejny - naklejki są najłatwiejszym sposobem ozdabiania paznokci. Arkusz, który wybrałam ma oznaczenie YE-125 i znajdziecie go tutaj. Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszym mani :)

As you can see on above picture, there are many decals on 1 sheet. They are very easy to use - cut 1 pattern, soak in water for 10-20 seconds and apply on a nail. Dry it gently with a paper towel and cover with a top coat. I will say it again - decals are the easiest method of nail art. I chose sheet YE-125 and you can find it here. Below some pictures of today`s mani :)









Pogodę mamy dziś bardzo zmienną - czasem słońce, czasem deszcz, więc zdjęcia robiłam w różnych warunkach. Myślę, że na wszystkich Orly Flamingo pokazuje swoją urodę, natomiast NTN ma fajną niebieskawą poświatę, której nie udało mi się uchwycić. 

We have very strange weather today - sometimes sun, sometimes rain, so I took pictures in various light. I think on all of them I captured beauty of Orly Flamingo. NTN has nice blue glow, but it`s not visible on my pictures.

Użyłam: Essie Blanc, NTN R143, Orly Flamingo, naklejki wodne z Beauty Bigbang.
I used: Essie Blanc,  NTN R143, Orly Flamingo and water decals from Beauty Bigbang.

 
Używając powyższego kodu, otrzymacie 10% zniżki na zakupy, a wysyłka jest zawsze darmowa.
You can get 10% discout using above code and worldwide shipping is always free.

15 komentarzy:

  1. Oh I love this manicure!!! I have to try this water decals too!!! =)
    Smuack

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze :D Motyw idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne naklejki, chociaż bardziej podobają mi się na nich flamingi stojące a nie tylko sama głowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tez flamingi stojace bardziej przypadly mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great mani and I love that Orly :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te naklejki. Sama chciałam zrobić podobny mani na loto, ale jakoś nie zdążyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ozdoby do paznokci :) Pięknie to prezentuje się na paznokciach ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń