czwartek, 22 lutego 2018

Catrice Super Dry Gloss Top Coat

Będąc ostatnio w drogerii zauważyłam nowe lakiery Catrice, a akurat była promocja na drugi kosmetyk za 1 euro. Po namyśle wybrałam szybkoschnący top. Oto moje pierwsze wrażenia.

When I was recently in a drugstore I saw new Catrice polishes and there was an offer to get another products of this btand for 1 euro. I grabbed fast drying top coat. Here is my first impression.




Top nałożyłam na OPI I love applause - lakier, który potrzebuje 3 warstw i schnie bardzo wolno. Catrice zadziałał bardzo dobrze - moje paznokcie były szybciutko suche (dotknęłam je po ok. 5 minutach, ale myślę, że potrzeba zdecydowanie mniej czasu). Top nadaje ładny połysk. Niestety, nie przedłuża trwałości lakieru. Może to wina OPI, który ostatnio odpryskuje po dwóch dniach albo kiepskiego stanu moich paznokci. Dziś użyłam Super Dry po raz drugi i jestem zadowolona. Produkt kosztuje jedynie 2,99 euro.

I applied to top coat on OPI I love applause - the polish that needs 3 layers and dries very slow. Catrice worked very good - my nails were dry in a moment (I touched them after 5 minutes, but I think it needs much less time). It shines very well. Unfortunately, it did not extend the polish lasting. Maybe it is OPI that recently starts chipping after 2 days or my nails in very poor shape recently. Today I used Super Dry for the second time and I`m happy with it.
It cost 2,99 euro only.


12 komentarzy:

  1. Interesting product! Thanks for your review!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łady kolor lakieru O.P.I :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko schnący top jak widzę sprawdził się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I'll definitely give this a try if I come across it :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor tego OPI.

    OdpowiedzUsuń
  7. seems like a very useful product :) I cant find such product here :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe soon, I don`t know if it`s launched the same time in various countries.

      Usuń
  8. Ciekawe czy ten top będzie dostępny w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam teraz w Polsce, ale nie spojrzałam na szafę Catrice, wygląda na standardowy produkt, więc może się pojawi.

      Usuń